Home » Nieuws/Blog » In de media » ‘Walk of Grief’ in de Margriet

‘Walk of Grief’ in de Margriet

door Astrid van Zelst | 6 mei, 2026 | De kunst van slow living, In de media, Mindfulness, Verliesverwerking

Ik sta in de rubriek 'mijn verhaal' van de Margriet, nr. 18 van 6 mei 2026.

Samen met mijn 2 zusjes gaan we begin mei naar Terschelling voor een deel van de Walk of Grief.

8 Mei 2026 is het een jaar geleden, dat paps overleed en hoe mooi is het dan om samen de tijd te nemen om te herinneren en om nieuwe herinneringen te maken. 

Gerelateerde artikelen

0 Reacties

Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Astrid

Astrid

Ik reageer gemiddeld binnen 4 uur.

I will be back soon

Astrid
Hoi,
Ik ben Astrid van Kleur is Kracht, waarmee kan ik je helpen?
WhatsApp
Tweet
Share
Share
Pin